Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 20 ביקורות
js_loader

עורך דין ייפוי כח מתמשך בתל אביב

אנשים רבים מחפשים בשנים האחרונות עורך דין ייפוי כח מתמשך בתל אביב, לטובת עריכת יפויי כוח שיסמיך את קרובי משפחתם או אנשים אחרים שבהם הם שמים את מבטחם, לניהול ענייניהם האישיים במצב בו יאבדו את כשירותם הפיזית, הנפשית ו/או המנטלית לקבלת החלטות בהיבטים משמעותיים בחייהם.

למינוי מיופי כח באופן זה יש כמובן משקל רב והשלכות מרחיקות לכת. לכן חשוב לדעת לבחור עו"ד ייפוי כח מתמשך שהוסמך באופן רשמי מטעם האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים לעריכת ייפויי כוח מתמשכים, ויוכל לדאוג למימוש זכויות מלא שלכם בכל תרחיש.

 

הזמן הנכון לפנות למשרד עורך דין ייפוי כח מתמשך בתל אביב

לא אחת אנשים מוצאים את עצמם נזקקים לסיוע מבני משפחתם, ממכריהם ואף מאנשים זרים לטובת ביצוען של פעולות יומיומיות לסוגיהן. הצורך בסיוע בהתנהלות השוטפת גובר ביתר שאת כאשר אנו מגיעים לגיל שיבה או למצב בריאותי המסמן כי בעתיד הקרוב לבוא לא בהכרח נוכל עוד לנהל את עניינינו החשובים ביותר בכוחות עצמנו.

אולם חשוב לדעת שכאשר מדובר בבקשת סיוע בנושאים שיש להם השלכות משפטיות, פיננסיות ו/או רפואיות, פנייה בלתי אמצעית לעזרה מהזולת, איננה מספיקה עוד.

במצבים אלו דרושה חתימה על מסמך שנקרא ייפוי כח מתמשך, שהוא מסמך בעל תוקף משפטי מחייב אשר מקנה לאדם אחר סמכות לביצוע פעולות שונות לטובתנו מול גורמים פיננסיים, רפואיים, משפטיים ואחרים. זהו למעשה מסמך המהווה אלטרנטיבה מקובלת כיום למינוי אפוטרופוס. אולם חשוב לדעת כי לאור המשקל הרב הגלום בהעברת סמכות כזו לידיו של אדם אחר, סיוע מטעם עורך דין ייפוי כח מתמשך בתל אביב הוא הכרחי.

 

בחירת עו"ד ייפוי כח מתמשך בתל אביב היא לא החלטה קלת משקל

בתרחיש שבו אדם מאבד את יכולת קבלת ההחלטות בנושאים מהותיים בחייו, קביעת זהותו של הגורם שיוסמך לטיפול בענייניו האישיים, מועברת באופן אוטומטי להכרעתו של בית משפט. במצבים אלו עשוי בית המשפט למנות אפוטרופוס שידאג לקבלת החלטות לטובת האדם שנפגע תפקודו. אולם לאור העובדה שהאפוטרופוס שבית המשפט ממנה איננו אדם שנבחר לבקשת חסר הישע, אותו אפוטרופוס לא בהכרח יהיה בעל הבנה של רצונותיו וצרכיו של מי שנמצא תחת חזקתו.

חשוב לדעת כי מינוי אפוטרופוס הוא ברירת המחדל עבור בגירים בעלי מוגבלויות פיזיות ואחרות, קשישים נעדרי יכולת לתפקוד עצמאי או קבלת החלטות עצמאית ואנשים המאושפזים בבתי חולים במצב שלא מאפשר להם לקבל החלטה לגבי קבלת טיפולים רפואיים שונים. זאת למעט במקרים שבהם אדם דואג למנות מראש מיופי כוח מטעמו באמצעות עורך דין ייפוי כח מתמשך בתל אביב.

למותר לציין כי בהתחשב בדריסת הרגל הרחבה בחיי הממנה שמספק ייפוי כח מתמשך למיופי הכוח, לא נכון לקבל את ההחלטה באשר לזהותו של עורך דין לענייני ייפוי כח מתמשך בתל אביב ובכלל, בקלות ראש. המציאות מלמדת כי אי יסודיות מספקת של עורכי דין לענייני ייפוי כח מתמשך, הובילה לא אחת לשלל קשיים בהפעלת סמכויות מיופי הכוח ברגע האמת.

זהו מצב מצער מאוד, שכן הנפגעים העיקריים במקרים הללו הם תמיד מייפי הכוח שבמועד כניסת ייפוי הכוח לתוקפו, לרוב אינם במצב המאפשר להם לבקש לערוך תיקונים במסמך עוד, כך שיספק מענה ראוי לצרכיהם ולרצונותיהם.

עורך דין ייפוי כח מתמשך בתל אביב
עורך דין ייפוי כח מתמשך בתל אביב

הסיבה שהניסיון המעשי של עו"ד ייפוי כוח מתמשך בתל אביב הוא כה משמעותי

מסמך ייפוי הכוח המתמשך, מקנה לאנשים מסוימים שהוגדרו בידי המייפה, סמכות לניהול עניינים פיננסיים, רפואיים, ביטוחיים, משפטיים ואחרים עבור אותו אדם. לדוגמא, טיפול בנושאים כלכליים, בנקאיים וכדומה, טיפול בנושאים ביטוחיים מול חברות ביטוח וביטוח לאומי, טיפול בעניינים בריאותיים מול קופת החולים, בתי חולים וכן הלאה.

לאור כל זאת, מאליו מובן כי כשרוצים לערוך מסמך של ייפוי כוח מתמשך, אין מקום להתפשר על בחירת עורך דין ייפוי כח מתמשך מנוסה בתל אביב. חוסר ניסיון בעריכת מסמך זה עלול להוביל לכיסוי חלקי בלבד של נושאים משפטיים מסוימים שלהם משקל רב ולטעויות מצערות הנובעות מחוסר ניסיון משפטי מספק מצד עורך הדין, שאת המחיר עליהן מי שבסופו של דבר ישלם, יהיה הלקוח.

בהתאם לכך, אין להסתייע בשירותיו של עורך דין שלא הוסמך בידי האפוטרופוס הכללי לעריכת ייפוי כוח מתמשך. יתר על כן, חשוב לשים לב לוותק של משרד עורכי הדין ולבקש הפנייה לממליצים שערכו בעזרתו מסמך מסוג זה ויוכלו להעיד על מידת היסודיות של המייצג שלהם בתהליך.

 

אז למה קריטי לשים לב כשמחפשים עורך דין ייפוי כח מתמשך בתל אביב?

כדי למצוא עורך דין ייפוי כח מתמשך טוב בתל אביב, מומלץ מאוד לשים לב להתנהלות של עורכי הדין השונים שאתם מראיינים בפרמטרים הבאים:

  1. עורך דין ייפוי כוח מתמשך אמין, אחראי ורציני, תמיד יקפיד להיפגש עם לקוחותיו באופן אישי לפני הכנת המסמך – ויעדיף לקיים עם הלקוח יותר מפגישה בודדת, כדי להבטיח שהוא מכיר את חיי המייפה לעומק, בהיבטים משפחתיים, אישיים, חברתיים, כלכליים, רפואיים ונוספים. היכרות מקדימה זו טרום עריכת ייפוי הכח המתמשך, היא חיונית להבנת צרכי המייפה, העדפותיו ורצונותיו לעומק. זהו הבסיס שיאפשר לעורך דינכם לנווט אתכם למקום הנכון בניסוח ייפוי הכוח המתאים ביותר לצרכיכם שיכסה את מירב התרחישים האפשריים.
  2. עורך דין ייפוי כוח מתמשך מומלץ תמיד יציג ללקוחותיו מגוון רחב של תרחישים שעשויים להתרחש אחרי כניסתו של ייפוי הכוח לתוקפו. אלו הם לרוב תרחישים שהאדם מן היישוב בדרך כלל לא מעלה על דעתו שיתממשו בחייו, אך חשוב מאוד לקחתם בחשבון לפני שניגשים לערוך את ייפוי הכוח המתמשך, כך שניתן יהיה לשלב במסמך סעיפים המתייחסים לכל מצב אפשרי בפרוטרוט.
  3. עורך דין טוב לענייני ייפוי כוח מתמשך יוודא איתכם כי אתם מבינים היטב ומפנימים את כלל ההשלכות הנגזרות מעריכת מסמך זה ומאופן ניסוחו.
  4. עו"ד אמין לעריכת ייפוי כוח מתמשך יוודא מראש שהמייפה מבקש לחתום על מסמך זה מרצונו החופשי ובדעה צלולה, ולא כתוצר של אי אלו לחצים שמופעלים עליו בידי גורמים בעלי אינטרסים שאינם רוצים רק בטובת המייפה.

 

זהו קומץ נבחר בלבד מן הקווים המנחים לבחירת עו"ד ייפוי כוח מתמשך מקצועי ששם את טובת לקוחותיו בראש מעייניו.

אז למה קריטי לשים לב כשמחפשים עורך דין ייפוי כח מתמשך בתל אביב?

 

חשיבות הבחירה בעורך דין ייפוי כח מתמשך מומלץ בתל אביב

ייפוי כוח מתמשך מסייע להסמיך בני משפחה וגורמים אחרים לקבלת החלטות בעלות משקל גדול על חיי המייפה, כדוגמת ההחלטה על העברת מייפה הכח לבית אבות לעת זקנה, או הותרתו להתגורר בביתו הוא. זוהי דוגמא אחת מיני רבות הממחישה את חשיבות הבחירה בעורך דין לייפוי כח מתמשך בת"א שידע לכוון אתכם לבחור בתבונה את זהות מיופי הכח שיסייעו לכם בניהול ענייניכם במידה וחלילה תאבדו מכשירותם לעשות כן עבור עצמכם.

 

לסיכום – בחירת עורך דין ייפוי כח מתמשך מנוסה בתל אביב היא לא המקום להתפשר בו

כשאדם בוחר לערוך ייפוי כח מתמשך בעזרתו של עו"ד המתמחה בנושא, הוא בעצם מייצר לעצמו מעין תעודת ביטוח למקרים שונים בהם עלולה להיפגע יכולתו לקבל החלטות למען עצמו באופן עצמאי.

במקרים בהם ישנו מסמך ייפוי כח מתמשך אשר נערך ונחתם מראש בסיוע של עורך דין מקצועי, מנוסה ואמין וכמובן – בעל הסמכה רלוונטית, גם בהינתן שיכולת קבלת ההחלטות האוטונומית של הממנה נפגעה, הרי שהרצונות שלו יבואו לידי ביטוי באמצעות האנשים שהוא הסמיך מראש לטיפול בענייניו, ולהוראות שהוגדרו לצורך גם במסגרת ייפוי הכוח המתמשך.

מתלבטים האם כדאי לכם לערוך ייפוי כוח מתמשך? לא משוכנעים במאת האחוזים בנוגע לתזמון? זקוקים לסיוע בבחירת מיופי הכוח שלכם? עו"ד משה קריסי הוא עורך דין ייפוי כח מתמשך מנוסה בתל אביב, ישמח לייעץ לכם ולענות על כל שאלותיכם כדי שתוכלו לקבל את הבחירה שתשרת אתכם בהווה ובעתיד בצורה המושכלת והטובה ביותר. פנו אלינו!