Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 20 ביקורות
js_loader

עורך דין ייפוי כח מתמשך ברמת גן

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המתאר כיצד אדם מעוניין שענייניו ינוהלו במקרה שתאונה, מחלה או נסיבות אחרות יטלו מידיו את היכולת לנהל את ענייניו בעצמו. במסגרת ייפוי כוח כזה ממונה אדם או גוף (ולעיתים יותר מאחד) לבחירת האדם שעורך את המסמך, למילוי הוראותיו בתרחישים שונים ובהקשרים שונים. בשורות הבאות נסביר מדוע ליווי מטעם עורך דין ייפוי כח מתמשך ברמת גן הוא קריטי כאשר עורכים מסמך כזה ואיך ניתן למצוא את בעל המקצוע הנכון למלאכה.

 

מי זקוק לעורך דין ייפוי כח מתמשך ברמת גן?

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לאדם ("המייפה") למנות גורם מהימן אחד או יותר (המכונה "מיופה כוח") כדי לקבל החלטות בשמו בתרחיש שבו הוא לא יוכל לעשות זאת בעצמו עוד.

במסגרת ייפוי הכח המתמשך נהוג גם לספק הוראות לגבי אופן ניהול רכושו וענייני הכספים של המייפה, הנחיות לניהול מגוון עניינים הקשורים ברווחתו האישית (כמו נושאים רפואיים ואחרים), או כלל התחומים בחייו גם יחד. לצד זאת מוגדרים במסמך התרחישים הספציפיים שבהם הוראותיו תיכנסנה לתוקפן, כדוגמת מצב שבו המייפה מאבד את כשירותו המנטלית לטיפול בענייניו.

מאחר ולמרבה הצער – כל אדם עשוי להגיע בשלב זה או אחר של חייו למצב כזה, לעזרתו של עורך דין ייפוי כח מתמשך ברמת גן, זקוק כל אדם בגיר במרכז שמעוניין להבטיח את טובתו ורווחתו בעתיד. הדבר הופך רלוונטי במיוחד בדרך כלל, על רקע התקרבות לגיל שיבה ו/או בנסיבות שבהן מסתמנת הידרדרות במצבו הבריאותי של הפרט.

 

בחירת עורך דין ייפוי כח מתמשך היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתעשו בחייכם

ייפוי כח מתמשך נועד כאמור להסמיך קרובי משפחה או גורמים אחרים, לקבלה ומימוש של החלטות כבדות משקל עבור המייפה. כך למשל במקרה של קבלת החלטה להעברת אדם בעת זקנתו להתגורר בבית אבות, במקום להשאירו להתגורר בביתו שלו.

דוגמא זו היא אחת מיני רבות אשר ממחישה את החשיבות הגלומה בבחירה זהירה ומדוקדקת בעורך דין ייפוי כח מתמשך ברמת גן, שידאג לאינטרסים שלכם ברגעים המורכבים יותר בחייכם. לכן חשוב לבחור בעו"ד קשוב, אכפתי ואחראי שידע לכוון את המייפה לקבוע את זהותם של מיופי הכח שיפעלו לניהול ענייניו במידה וחלילה יאבד מכשירותו לעשות זאת באופן אוטונומי.

עורך דין ייפוי כח מתמשך ברמת גן
עורך דין ייפוי כח מתמשך ברמת גן

מדוע ליווי מטעם עורך דין ייפוי כח מתמשך מנוסה ברמת גן הוא כה קריטי

ייפוי כוח מתמשך, מספק לאנשים שהוגדרו בידי המייפה, סמכויות לניהול העניינים הפיננסיים, הרפואיים, הביטוחיים, המשפטיים ואחרים בעבורו. לאור זאת, מובן מאליו כי כאשר רוצים לערוך ייפוי כח מתמשך, אסור בשום פנים ואופן, להקל ראש בתהליך של בחירת עורך הדין שילווה וינווט את המייפה בתהליך.

חוסר ניסיון של עו"ד בניסוח מסמך מסוג זה, עשוי להביא לאי כיסוי מלא של מכלול הנושאים המשפטיים שיש לפרט את הטיפול הרצוי בהם במסגרת המסמך, כמו גם לשגיאות מצערות אחרות שהן תוצר של היעדר ניסיון משפטי משביע רצון מצד עורך הדין. למרבה הצער, את המחיר על טעויות כאלו, מי שמשלם בסוף הוא תמיד הלקוח.

מכל הסיבות הללו, חיוני לוודא כי בהתהליך של עריכת יפוי כח מתמשך, אתם מסתייעים אך ורק בעורך דין ייפוי כח מתמשך מנוסה ברמת גן אשר הוסמך לעריכת ייפוי כוח מתמשכים, מטעם האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים.

בנוסף לכך, קריטי לשים לב גם לוותק של עורך הדין ולא לחשוש לבקש שיקשר אתכם ללקוחות אחרים של המשרד שנעזרו בשירותיו לעריכת מסמך כזה ויוכלים להעיד מניסיונם האישי, אודות רמת המקצוענות של עורך הדין ומידת היסודיות שלו בתהליך.

 

סיוע מעורך דין ייפוי כח מתמשך ברמת גן כחלופה למינוי אפוטרופוס

בתרחיש שבו אדם מאבד את יכולת קבלת ההחלטות בנושאים מהותיים בחייו, קביעת זהותו של הגורם שיוסמך לטיפול בענייניו האישיים, מועברת באופן אוטומטי להכרעתו של בית משפט. במצבים אלו עשוי בית המשפט למנות אפוטרופוס שידאג לקבלת החלטות לטובת האדם שנפגע תפקודו.

אולם לאור העובדה שהאפוטרופוס שבית המשפט ממנה איננו אדם שנבחר לבקשת חסר הישע, אותו אפוטרופוס לא בהכרח יהיה בעל הבנה של רצונותיו וצרכיו של מי שנמצא תחת חזקתו. למותר לציין כי בהתחשב בדריסת הרגל הנרחבת אשר ייפוי כוח מתמשך מעניק למיופי הכוח בחיי הממנה, אין זה מומלץ לבצע את הבחירה הנוגעת לזהותו של עורך הדין לענייני ייפוי כח מתמשך ברמת גן, בקלות ראש.

המציאות מלמדת כי היעדר יסודיות מספקת מצד עורכי דין לענייני ייפוי כוח מתמשכים, הובילה לא אחת, לאי אלו קשיים בהפעלת סמכויותיהם של מיופי כח ברגע האמת. זהו מצב מצער מאוד, שכן הנפגעים העיקריים במקרים הללו הם תמיד מייפי הכוח שבשלב כניסת ייפוי הכוח לתוקפו, בדרך כלל כבר אינם במצב המאפשר להם לערוך שינוים במסמך, כדי שיתמוך במימוש צרכיהם ורצונותיהם.

סיוע מעורך דין ייפוי כח מתמשך ברמת גן כחלופה למינוי אפוטרופוס

 

עורך דין ייפוי כח מתמשך ברמת גן – איך ניתן למצוא את בעל המקצוע הנכון למלאכה?

אם ברצונכם למצוא עורך דין ייפוי כח מתמשך מומלץ ברמת גן, יש לבחון את המועמדים שלכם לפי הקריטריונים שלהלן:

  1. נכונות להיפגש עמכם אישית לפני עריכת המסמך – ורצוי יותר מפעם אחת, במטרה לוודא שהוא מכיר את חייכם לעומק, בפן המשפחתי, האישי, החברתי, הכלכלי, הרפואי ועוד. היכרות מקדימה שכזו לפני עריכת ייפוי הכוח המתמשך, חיונית להבנת הצרכים שלכם בתור מייפים, וזיהוי הרצונות והעדפות שלכם לעומקם. זהו אם כך, הבסיס הנדרש לניסוח ייפוי כוח עם הלימה מלאה לצרכיכם ויכולת לכסות את מרבית התרחישים האפשריים.
  2. עורך דין ייפוי כוח מתמשך מומלץ ברמת גן יציג ללקוחותיו שלל תרחישים העשויים להתרחש לאחר שנכנס ייפוי הכח לתוקף. אלו הם לרוב תרחישים שהאדם מן היישוב בדרך כלל לא מעלה על דעתו שיתממשו בחייו, אך חשוב מאוד לקחתם בחשבון לפני שניגשים לערוך את ייפוי הכוח המתמשך, כך שניתן יהיה לשלב במסמך סעיפים המתייחסים לכל מצב אפשרי באריכות ובפירוט המתבקשים.
  3. עורך דין טוב לענייני ייפוי כוח מתמשך יוודא איתכם כי אתם מבינים היטב ומפנימים את כלל ההשלכות הנגזרות מעריכת מסמך זה ומאופן ניסוחו.
  4. עורך דין טוב לייפוי כוח מתמשך ברמת גן, יוודא מראש כי הלקוח שפנה אליו לעריכת המסמך, מבקש לחתום עליו מרצונו החופשי כאשר הוא עדיין צלול מחשבה ומודע היטב למעשיו, ולא פועל בעקבות לחצים כלשהם אשר מופעלים עליו על ידי אי אלו גורמים אינטרסנטיים שאינם מעוניינים בטובתו בלבד.

 

הדרך הנכונה לבחירת עורך דין ייפוי כח מתמשך ברמת גן – סיכום

הדרך הנכונה לבחירת עורך דין ייפוי כוח מתמשך ברמת גן ובכלל, עוברת דרך פנייה לכמה משרדי עורכי דין ובחינת טיב השירותים המשפטיים שהם מעמידים לרשות לקוחותיהם בהקשר לענייני ייפוי כוח מתמשכים ואפוטרופסות. במאמר זה סקרנו קומץ מצומצם מתוך הקריטריונים לבחירת עורכי דין ייפוי כח מתמשך ברמת גן, ששמים את טובת לקוחותינם בראש מעייניהם.

אנו מקווים שהקווים המנחים שסיפקנו לעיל, ישמשו אתכם כהלכה בבחירת עורך הדין שיסייע לכם בעריכת המסמך החשוב הזה. עו"ד משה קריסי ישמח לכוון אתכם לקבלת החלטות נכונה ונבונה שתשרת אתכם באופן אופטימלי הן בהווה והן בעתיד. לשיחת התייעצות אישית – השאירו פרטים בטופס.