Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 20 ביקורות
js_loader

עורך דין ייפוי כח מתמשך בהרצליה

מחפשים עורך דין ייפוי כח מתמשך בהרצליה לעריכת מסמך שיסדיר את אופן הטיפול בענייניכם בתרחיש של מחלה, תאונה או מצב אחר שעלול להביא לפגיעה ביכולתכם לדאוג באופן עצמאי לאינטרסים שלכם? הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות עו"ד משה קריסי יסביר מדוע קריטי להיעזר בעורך דין מנוסה ביצירת ייפוי כוח מתמשך ואיך מוצאים את האדם המתאים ביותר למשימה.

 

הסיבה שאסור להקל ראש בבחירת עורך דין ייפוי כח מתמשך בהרצליה

בחירת עורך דין ייפוי כח מתמשך בהרצליה זו החלטה משמעותית ובעלת השלכות כבדות משקל שאין להקל בה ראש. זאת מאחר וייפוי הכוח, מסמיך אנשים או גופים ייעודיים לטפל בעניינים פיננסיים, רפואיים, ביטוחיים, משפטיים ואחרים, עבור המייפה.

הסתייעות בשירותיו של עורך דין חסר ניסיון לניסוח מסמכים מסוג זה, עלולה להוביל להעדר התייחסות מספקת למכלול ההיבטים המטופלים במסמך והמשמעויות הנלוות לעריכתו, ולביצוע טעויות כואבות עקב חוסר מומחיות משפטית. למרבה הצער, הלקוח הוא זה שתמיד משלם את המחיר, בסופו של עניין, על שגיאות כאלו. מכאן שאסור לבחור עורך דין לעריכת ייפוי כח מתמשך בהרצליה, מבלי לעמוד על ניסיונו המעשי בעריכת מסמכים מסוג זה.

 

המורכבות הכרוכה בעריכת ייפוי כח מתמשך

בייפוי כוח מתמשך, מתמנה אדם או גורם (לעיתים יותר מאחד) על ידי יוצר המסמך ("המייפה") לבצע את הוראותיו בתרחישים ובמצבים שונים. במסגרת ייפוי הכוח המתמשך, מקובל לספק הנחיות לאופן ניהול ענייני הכספים, הנכסים והרכוש של המייפה במצב בו יהיה חלילה מנוע מלפעול בהקשרים אלו בכוחות עצמו.

זאת בנוסף לאפשרות לכלול בייפוי הכוח גם הנחיות להסדרת עניינים אישיים הנוגעים לרווחה האישית של המייפה (כדוגמת עניינים רפואיים ונוספים). ייפוי הכוח המתמשך יכול לכלול התייחסות לתחומים ספציפיים בלבד בחיי המייפה – כמו קביעת זהות האדם או הגוף שידאגו לענייניו הכלכליים בתרחיש בו יאבד את היכולת לעשות זאת לבד.

אולם אין מניעה שהמסמך יכלול התייחסות לאופן הטיפול בכל התחומים בחיי המייפה וזהות הגורמים שימונו להסדרתם בתנאים מסוימים. ואכן, אנשים רבים הבוחרים לערוך ייפוי כח מתמשך, כוללים במסמך הוראות לטיפול בענייניהם הפיננסיים, לצד הנחיות להסדרת ענייניהם הרפואיים, הוראות לטיפול בנושאים ביטוחיים, הוראות לטיפול בנכסי מקרקעין ועוד מגוון תחומים נוספים, בהתאם לשיקול דעתו וצרכיו הפרטניים של המייפה.

לעיתים מזומנות, נקבע כי נושאים שונים יטופלו בידי מיופי כוח שונים, במקום שהאחריות לקבלת ההחלטות והוצאתן אל הפועל בכל התחומים, תרוכז בידיו של מיופה כוח אחד בלבד.

מכיוון שכל אחד יכול להגיע לשלב זה או אחר בחייו בו הוא יזדקק לעזרה בניהול ענייניו, חיוני לבחור בעורך דין ייפוי כח מתמשך טוב, שידע איך להבטיח מראש את שלומכם ורווחתכם בעתיד. למרבה הצער, לא כל עו"ד המציע שירותי עריכת ייפוי כוח מתמשך בהרצליה, ניחן באותה רמה מקצועית ואותו ניסיון שמאפשרים לו לכסות את מירב התרחישים שמחייבים התייחסות משפטית במסגרת המסמך.

עורך דין ייפוי כח מתמשך בהרצליה
עורך דין ייפוי כח מתמשך בהרצליה

מדוע קריטי להיעזר בעורך דין מנוסה ליצירת ייפוי כח מתמשך בהרצליה

ייפוי כוח מתמשך מאפשר לייפות את כוחם של בני משפחה או גורמים אחרים, כך שיוכלו לקבל החלטות חשובות בשם המייפה. למשל, החלטה להעביר קשיש מביתו לבית אבות. זוהי רק דוגמא אחת מיני רבות המדגישה את החשיבות הקריטית של הפעלת שיקול זהיר ויסודי בבחירת עו"ד ייפוי כוח מתמשך מנוסה בהרצליה, שיוכל להבטיח למייפה הגנה מלאה על האינטרסים שלו ברגעים המורכבים יותר שעשויים לפקוד אותו בעתיד.

המציאות מלמדת שעריכת ייפוי כוח מתמשך שאינה יסודית דיה, מקשה לא פעם על הפעלת סמכויות אלו בעת הצורך. זהו מצב מצער מאוד מכיוון שמייפי הכוח הם תמיד הנפגעים העיקריים מכך, כיוון שבמועד כניסת ייפוי הכוח לתוקף, הם בדרך כלל אינם מסוגלים עוד לבצע שינויים במסמך שיתמכו במילוי הצרכים והרצונות שלהם.

מכל הסיבות האמורות, ישנה חשיבות מכרעת להקפיד על עבודה רק עם עו"ד ייפוי כוח מתמשך מוסמך ומנוסה בהרצליה שקיבל אישור מהאפוטרופוס הכללי של משרד המשפטים לניסוח ייפויי כח מתמשכים.

 

אז איך מוצאים את עורך הדין המתאים ביותר לעריכת ייפוי כח מתמשך בהרצליה?

אם אתם מחפשים עורך דין ייפוי כוח מתמשך מומלץ בהרצליה, כדאי לבחון את המועמדים שלכם בהתאם לסטנדרטים הבאים:

  1. נכונות להיפגש אתכם באופן אישי לפני עריכת המסמך – בתרחיש האידיאלי, עו"ד יפוי כח מתמשך פוגש את המייפה יותר מפעם אחת – כדי להבטיח שיש ללקוח הבנה מעמיקה של כלל ההיבטים המשפחתיים, האישיים, החברתיים, הפיננסיים והאחרים בחייו שיושפעו מעריכת המסמך. חשוב במיוחד שעורך הדין המלווה אתכם בתהליך ליצירת יפוי כוח מתמשך יכיר אתכם מקרוב לפני יצירת המסמך. זאת על מנת שיוכל להבין היטב את הצרכים שלכם ולעמוד על הרצונות וההעדפות שלכם. זהו הבסיס הדרוש וההכרחי לניסוח ייפוי כוח מתמשך מקצועי ומקיף, המתאים במלואו לצרכים שלכם ויוכל לתת מענה לרוב התרחישים הפוטנציאליים.
  2. עורך דין בהרצליה לעריכת ייפוי כוח מתמשך ידאג לעבור על כל ההשלכות הפוטנציאליות של המסמך עם לקוחותיו – חשוב לשקול תרחישים אלו לפני שמתקדמים ביצירת ייפוי הכוח המתמשך על מנת שניתן יהיה לכלול במסמך סעיפים המתייחסים לכל תרחיש פוטנציאלי במידת הפירוט הנדרשת. תרחישים אלו הם לרוב תרחישים שהאדם הממוצע אינו מעלה בדעתו שיתרחשו בחייו. אולם ניתן לצפות מעורך דין טוב להכנת ייפוי כח מתמשך שיעשה הכל על מנת להבטיח שתבינו ותפנימו את כל ההשלכות של תוכן המסמך וניסוחו.
  3. עו"ד לייפוי כוח מתמשך בהרצליה יוודא שהלקוח שפנה אליו לעריכת המסמך מבקש לחתום עליו מרצונו החופשי – זאת כאשר הוא עדיין רציונלי ומודע למעשיו, ואינו פועל על רקע לחצים שהופעלו עליו על ידי גורמים אינטרסנטיים אחרים שאינם מעוניינים רק בטובתו.
  4. עו"ד ייפוי כח מתמשך מומלץ בהרצליה ישמח להציג לכם חוות דעת מלקוחות קודמים – אל תהססו לבקש פרטי קשר של לקוחות נוספים של המשרד שהשתמשו בשירותיו לניסוח ייפויי כח מתמשכים ויכולים להעיד על רמת המקצועיות שלו.
  5. עו"ד טוב לעריכת ייפוי כוח מתמשך הוא עורך דין תקשורתי וקשוב – זהו הנדבך המשמעותי ביותר לבחירת עו"ד ייפוי כח מתמשך בהרצליה. שכן, ללא הקשבה ללקוח בתהליך הכנת המסמך, וללא יכולת להסביר את התהליך בגובה העיניים, אין סיכוי שרצונותיו של המייפה יבואו לידי ביטוי ראוי במסגרת ייפוי הכוח.

אז איך מוצאים את עורך הדין המתאים ביותר לעריכת ייפוי כח מתמשך בהרצליה?

 

לסיכום

במאמר זה, בדקנו כמה מהגורמים שיש לקחת בחשבון בעת חיפוש עורכי דין ייפוי כוח מתמשך בהרצליה. אנו מקווים שההמלצות לעיל יעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בעת בחירת עורך הדין שיעזור לכם בהכנת המסמך החשוב זה. עו"ד משה קריסי, עורך דין ייפוי כוח מתמשך ותיק ומנוסה, ישמח לסייע לכם בקבלת ההחלטות הנכונות עבורכם בהווה ובעתיד. אנא מלאו את הטופס להלן לקביעת ייעוץ אישי ודיסקרטי.