Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 20 ביקורות
js_loader

עורך דין מע"מ בתל אביב

מציאת עורך דין מע"מ בתל אביב נראית לכאורה כמשימה קצרת מועד, לאור הכמות העצומה של משרדי עו"ד לענייני מיסוי שקיימים באזור תל אביב והמרכז. אולם הלכה למעשה, לא תמיד מדובר בעניין של מה בכך. כדי למצוא עורך דין טוב לענייני מע"מ צריך לדעת מה לחפש, ולשם כך בדיוק נכתב המדריך שלפניכם שבו נפרט על הצעדים למציאת משרד עו"ד מע"מ טוב בתל אביב.

 

6 צעדים למציאת משרד עורך דין מע"מ בתל אביב

מחפשים עורך דין מוביל לענייני מע"מ בתל אביב ורוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך הדין הטוב ביותר? להלן מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי למצוא עורך דין טוב לטיפול בענייני מס ערך מוסף (מע"מ) בתל אביב:

  1. בצעו תחקיר מקיף למציאת משרדי עו"ד המתמחים בדיני מע"מ: התחילו בביצוע מחקר מקוון כדי למצוא עורכי דין מע"מ בתל אביב שיש להם ניסיון בתחום דיני המס הספציפי הזה. חפשו עורכי דין בעלי רקורד חזק של הצלחות בתיקי מע"מ וטיפול במחלוקות מול מע"מ, אשר זכו להרבה חוות דעת חיוביות מלקוחות קודמים של המשרד. אל תהססו לשאול את עורך הדין שפניתם אליו לגביו ההצלחות שמשרדו ייצר למען לקוחותיו או לבקש ממשרדי עורכי הדין שאליהם אתם פונים הפנייה לממליצים בדמות לקוחות מרוצים שנעזרו בעבר בשירותיהם לשביעות רצונם.
  2. בחנו את הכישורים של כל עו"ד בתחום המע"מ: הקפידו לבחון את היקף הניסיון המעשי של כל עו"ד לענייני מע"מ שאתם שוקלים להעסיק, בטיפול בתיקים דומים לשלכם.
  3. חפשו המלצות: בקשו מהחברים, בני המשפחה והעמיתים שלכם המלצות על עורכי דין מע"מ טובים בתל אביב. המלצות אישיות יכולות להוות מקור מידע רב ערך בכל הנוגע למציאת עורך דין מע"מ טוב, אך בהחלט כדאי לחפש גם ביקורות אונליין.
  4. קבעו פגישות ייעוץ אישיות עם כמה משרדי עו"ד מע"מ: קבעו שיחות ייעוץ בעדיפות לפגישות ייעוץ פרונטליות עם כל אחד ממשרדי עורכי הדין שמצאתם, כדי לקבל תמונת מצב ברורה יותר של ניסיונו וגישתו של כל אחד מעורכי הדין לטיפול בתיקי מע"מ. במהלך הייעוץ, הקפידו לשאול שאלות לגבי הניסיון, שכר הטרחה ושיעור ההצלחות של משרדי עורכי הדין המדובר במקרים כשלכם.
  5. הקשיבו היטב לתחושת הבטן שלכם: כישורים בין אישיים מפותחים בדגש על יכולות תקשורת טובות, הם לא פחות מאשר קריטיים ליצירת מערכת יחסים יעילה ומועילה בין כל עו"ד ללקוחותיו, ולבטח כאשר עסקינן בתחום משפטי מורכב כמו דיני מע"מ. בהתאם לכך, חשוב מאוד שלא להתעלם מתחושות הבטן שלכם כאשר אתם נפגשים עם עורכי דין שונים לענייני מע"מ. אם עורך הדין שאתו אתם נפגשים מתקשה להסביר לכם בצורה נהירה ובגובה העיניים איך הוא מתכנן לסייע לכם וכיצד צפוי להתנהל תהליך העבודה שלכם עמו, או לחילופין – אם אינכם מרגישים בנוח להציג בפניו את שאלותיכם ולבטיכם, עורך דין זה כנראה אינו בעל המקצוע שאת שירותיו כדאי לכם לשכור. אין כל סיבה שתתפשרו על שירות משפטי מזלזל או קצרים בתקשורת בכל הנוגע לטיפול בתיק המע"מ שלכם. משום שלא חסרים משרדי עו"ד לענייני מיסוי שישמחו לספק לכם מענה מקצועי בד בבד עם שירות לבבי.
  6. בחרו את עורך הדין המתאים לכם: לאחר ששקלתם את כל הגורמים הללו, בחרו את עורך הדין למע"מ שאתם מרגישים הכי נוח לעבוד איתו ושאתם מאמינים שיתאים ביותר לצרכים שלכם.

 

חשוב לזכור שמציאת עורך דין מע"מ טוב היא תהליך שעלול לקחת זמן ומאמץ. עם זאת, אם תקדישו את הזמן הנדרש לתחקיר מסודר ובחינת האפשרויות שלכם, תוכלו בהחלט להגיע לעורך דין שיספק לכם ייצוג משפטי ראוי ומועיל מול רשות המיסים בהקשרי מע"מ ויסייע לכם להשיג את התוצאות הרצויות לכם.

עורך דין מע"מ בתל אביב
עורך דין מע"מ בתל אביב

אילו שירותים עיקריים ניתן לקבל ממשרד עורכי דין לענייני מע"מ בתל אביב?

התפקיד של עורך דין מע"מ תל אביב הוא כאמור רב פנים ועשוי לכלול מנעד נרחב של מוקדי אחריות, בכפוף לצרכי הלקוח. בין סוגי השירותים השכיחים שעורכי דין לענייני מע"מ מתל אביב עשויים להציע לקהל לקוחותיהם אפשר למנות:

 

מתן הכוונה וליווי משפטי בעניינים הקשורים בחוקי המע"מ ובהתנהלות מול רשויות המס

עורכי דין מע"מ בתל אביב הם מומחים בתחום דיני המיסוי המורכבים המשתנים ללא הרף. הם מספקים ללקוחותיהם ייעוץ משפטי במגוון עניינים הקשורים בהתנהלות מול רשויות המס, ובכלל זה מול מע"מ, כולל: התנהלות לפי הוראות החוק הקשורות בדיווח על עסקאות למע"מ ותשלומי מס ערך מוסף, ייצוג מול מע"מ, טיפול במחלוקות מע"מ וייצוג משפטי בערכאות בהקשר למחלוקות מיסוי.

 

ייצוג של נישומים במחלוקות מול מע"מ

עורכי דין לענייני מע"מ בתל אביב מוסמכים לייצג נישומים ובעלי תיקים אשר מתמודדים עם מחלוקות מול מע"מ, גם בבתי המשפט וגם בפני הערכאות המנהליות. עורך דין לענייני מע"מ תל אביב פועל על מנת למקסם את מימוש הזכויות של לקוחותיו ולמנוע פגיעה אפשרית בזכויותיהם.

לצורך כך הסיוע המשפט עשוי לכלול גם ליווי בניהול משא ומתן מול שלטונות המס לטובת גיבוש הסדרים רלוונטיים, כמו גם סיוע בהגשת ערעורי מע"מ ו/או בניהול הליכים משפטיים מסוגים נוספים הנחוצים למימוש זכויות מיסוייות אופטימלי.

 

ייעוץ לגבי מיסוי בינלאומי

מאחר ותל אביב מהווה מוקד עסקי גלובלי, עורכי דין רבים לענייני מס בעיר מתמחים בין השאר גם בדיני מיסוי בינלאומיים. ככאלו, חלק מעורכי הדין עשויים לספק ללקוחותיהם גם הכוונה משפטית לגבי חבותם במע"מ בביצוע עסקאות והשקעות מעבר לים, ולעזור להם לפעול לנוכח המורכבות של דיני מע"מ בישראל ובמדינות זרות.

בנוסף לתחומים הללו, עורכי דין בתחום המע"מ בת"א עשויים לספק גם שירותי ייעוץ ללקוחות בהקשר לביקורות מע"מ וחקירות מע"מ, לצד מתן הדרכה בנושאי גביית מע"מ לעסקים, לחברות ולגורמים פנים ארגוניים.

אילו שירותים עיקריים ניתן לקבל ממשרד עורכי דין לענייני מע"מ בתל אביב?

 

כמה שכר טרחה עו"ד מע"מ בתל אביב גובה?

ככלל, עורכי דין לענייני מע"מ בתל אביב עשויים לגבות תעריף שעתי, שכר טרחה באחוזים, שכר טרחה לפי מחיר מחירון קבוע לשירות מסוים או שכר טרחה, אשר נקבע במסגרת משא ומתן עם כל לקוח, בהתאם לאופי התיק הספציפי. שכר טרחה קבוע הוא מודל תמחור נפוץ נוסף לעורכי דין לענייני מע"מ בתל אביב. בשכר טרחה קבוע, עורך הדין גובה סכום מוגדר וידוע מראש עבור שירותיו, ללא קשר לכמות הזמן שתושקע בטיפול בתיק.

לרוב התעריפים השעתיים שגובה עו"ד מע"מ מתל אביב נעים בין כ- 500 ועד כ- 1,500 שקלים לשעת עבודה, ונגזרים מרמת הניסיון והמומחיות של כל עו"ד. מן הראוי לדון על התשלום לעורך הדין כבר בשלבי ההתייעצות הראשונית ולבקש לקבל ממנו חוזה מפורט בכתב המכסה את תנאי התשלום. זה חיוני להבנת כל העלויות הכרוכות בקבלת השירות המשפטי מראש ויאפשר לכם לבחור בעורך הדין המתאים לכם ביותר גם במישור התקציבי.

 

לסיכום: כך תבחרו עורך דין מע"מ טוב בתל אביב

במדריך זה סקרנו את הצעדים לחיפוש עורכי דין טובים לענייני מע"מ בת"א. אנו מקווים כי ההכוונה שסיפקנו כאן סייעה לכם להבין לאיזו רמת שירות ניתן לצפות מעו"ד מע"מ מומלץ. לקוחות משרד עורך דין מע"מ משה קריסי, נהנים מסיוע משפטי איכותי, מקצועי ובגובה העיניים מזה למעלה משני עשורים. נשמח לסייע גם לכם למצות מול רשות המסים בדגש על מע"מ, את מכלול זכויותיכם ולפתור כל מחלוקת הקשורה בתשלום מס ערך מוסף.

מעוניינים לשוחח בדיסקרטיות עם עורך דין מע"מ משה קריסי? צרו קשר עם משרדנו בהקדם ונתאם שיחת ייעוץ עבורכם!