Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 20 ביקורות
js_loader

עורך דין מיסים בהרצליה

מתמודדים עם ביקורת מס, מחלוקות מול מס הכנסה או מע"מ, חשד לעבירות מיסוי או כל סוגיה מיסויית אחרת? אין ספק שאתם זקוקים להתייעצות עם עורך דין מיסים בהרצליה. בשורות הבאות עו"ד משה קריסי יסביר אודות השירותים המוצעים במשרדי עורכי דין לענייני מיסים בהרצליה והאופן שבו ניתן להגיע לעו"ד מיסים טוב שיספק מענה אופטימלי לצרכיכם.

 

השירותים המוצעים במשרדי עורך דין מיסים בהרצליה

בכל הנוגע לפתרון בעיות מול רשויות המס, ייצוג משפטי איכותי יכול לחולל הבדל דרמטי בתוצאות. עורכי דין לענייני מס בהרצליה, מעניקים מגוון שירותים הנוגעים לממשק של נישומים פרטיים, עוסקים וחברות, מול מס הכנסה ומע"מ, כולל:

 

הכוונה לעמידה בהוראות ניהול ספרים והתנהלות לפי הוראות חוקי המס בישראל

משרדי עו"ד מיסים, יכולים לעזור ללקוחותיהם לעמוד בהוראות המיסוי החלות עליהם, ולייעץ להם בנוגע לחובת הדיווח החלה עליהם בהתאם למעמדם והיקף הכנסותיהם, תוך הכוונה למימוש הטבות המיסוי המגיעות להם כחוק.

 

ייצוג בביקורות מס

משרדי עורכי דין לענייני מיסים בהרצליה יכולים לייצג לקוחות במהלך ביקורת מס, תוך הגנה על זכויותיהם ומניעת סנקציות.

 

יישוב מחלוקות מול רשויות המס

עוד מיסים בהרצליה יכול לנהל משא ומתן עם רשויות המס ולפתור מחלוקות מול מס הכסנה, לרבות אלה הקשורות בשומות מס, קנסות והחזרי מס.

עורך דין מיסים בהרצליה
עורך דין מיסים בהרצליה

הגנה על חשודים בעבירות מס

עורך דין מיסים במרכז עשוי לספק הגנה לחשודים ונאשמים בעבירות מס הכנסה או מע"מ, ולייצג לקוחות בבית המשפט במידת הצורך.

 

ייעוץ לגבי מיסוי בינלאומי

ישנם משרדי עו"ד המספקים ייעוץ גם בנוגע להתנהלות מול רשויות המס במדינות זרות, לרבות ייעוץ ותכנון מס לעוסקים בתחום המסחר האלקטרוני או בפעילות סחר בינלאומית.

 

תכנון מס

עו"ד לענייני מיסים בהרצליה יכול לספק לכם ייעוץ לגבי אסטרטגיות תכנון מס כדי למזער את חבותכם במס ולמקסם את החיסכון שלכם בהוצאות מיסוי. משמעות הפנייה לקבלת שירותי עורך דין מיסים בהרצליה, היא שתוכלו להיות בטוחים בכך שאתם פועלים באופן שימנע פגיעה בזכויות ובאינטרסים שלכם מול רשויות המס בישראל.

 

5 דגשים שיסייעו לכם להגיע לעו"ד מיסים טוב בהרצליה

להלן 5 קווים מנחים שכדאי לשים עליהם דגש כשמחפשיםעורך דין מיסים טוב בהרצליה:

  1. בקשו המלצות: בקשו המלצה לעו"ד מיסים מחברים, משפחה או קולגות שהשתמשו בשירותיו של עורך דין מיסים לשביעות רצונם המלאה.
  2. בדקו מראש רישוי והסמכות: חפשו עורך דין לענייני מיסים החבר בלשכת עורכי הדין בישראל ובעל מוניטין מבוסס וחיובי מאוד בתחומו. בדקו כי לעורכי הדין שאליהם אתם פונים רישיון תקף לעיסוק בעריכת דין בארץ והתמחות רלוונטית בדיני מס.
  3. חפשו באינטרנט: השתמשו באינדקסים מקוונים של בעלי מקצוע כדי למצוא עורכי דין לענייני מיסים באזור מגוריכם. כך תוכלו גם להשוות בין השירותים והעלויות של עורכי דין שונים ולקרוא ביקורות מלקוחות קודמים כדי לקבל החלטה מושכלת.
  4. קבעו פגישות ייעוץ: קבעו פגישת ייעוץ עם כמה עורכי דין כדי לדון בסוגיית המיסוי שמעסיקה אתכם ובפתרונות שהם יכולים להציע לכם ועל הדרך – גם לשאול שאלות לגבי ניסיונם, גישתם ושכר הטרחה שלהם. זה יעזור לכם לקבוע איזה עורך דין הכי מתאים לצרכים שלכם.
  5. קחו בחשבון את גובה שכר הטרחה: בררו מראש כמה שכר טרחה גובים עורכי דין שונים לענייני מיסוי, וודאו שאתם מבינים מהם השירותים הכלולים בשכר הטרחה שלהם, ואילו עלויות נוספות עלולות לצוץ בהמשך הדרך.

 

באמצעות שימת לב לדגשים הנ"ל, תוכלו למצוא עורך דין מס טוב בהרצליה, שיוכל לספק לכם את ההכוונה והייצוג הדרושים לכם כדי לפתור בעיות הקשורות בתשלום מס הכנסה, מע"מ או מיסוי מקרקעין.

5 דגשים שיסייעו לכם להגיע לעו"ד מיסים טוב בהרצליה

 

למה דווקא עו"ד מיסים בהרצליה?

ישנן מספר תועלות משמעותיות מאוד בפנייה לייעוץ משפטי דווקא ממשרד עורך דין לענייני מס בהרצליה, על פני עורכי דין שאינם מתמחים בדיני מס באופן ספציפי:

  • מומחיות בדיני מס: עורכי דין לענייני מיסים בהרצליה ובכלל, הינם בעלי ידע מקיף ויסודי מאוד בדיני המס בישראל. מומחיות זו היא שמאפשרת לעו"ד מיסים להעמיד לרשות לקוחותיו, ייעוץ מקצועי ומדויק בנושאי מיסוי.
  • תכנון מס: עורך דין מס יכול לעזור ללקוחותיו לאמץ אסטרטגיות לתכנון מס כדי למזער את חבותם במס ולמקסם את רווחיהם.
  • ייצוג בביקורות וחקירות מס: עורך דין לענייני מס יכול לייצג אתכם במהלך ביקורת של מס הכנסה או חקירת מע"מ, ולוודא כי זכויותיכם והאינטרסים שלכם מוגנים לאורך כל הדרך.
  • יישוב מחלוקות מס: עו ד מיסים בהרצליה יכול לנהל משא ומתן מול רשויות המס ולפתור מחלוקות מולם, לרבות אלו הקשורות לשומות מס, קנסות והחזרים.
  • הגנה מפני אישומים פליליים: עורך דין מסים בהרצליה יכול להגן עליכם בהליכי מס פליליים, ולספק לכם ייצוג בבית המשפט במידת הצורך.
  • חסיון עורך דין-לקוח: עורך דין לענייני מיסוי מחויב בחיסיון עורך דין-לקוח, מה שאומר שהמידע והמסמכים שלכם יהיו מוגנים היטב.
  • שקט נפשי: על ידי פנייה לייעוץ משפטי מעורך דין מיסוי בהרצליה, אתם יכולים לדעת בביטחון שענייני המס שלכם מטופלים בצורה מקצועית, ושהזכויות והאינטרסים שלכם נשמרים.

 

בקצרה, פנייה לייעוץ משפטי מעורך דין דיני מיסים בהרצליה זו דרך יעילה לנהל את ענייני המס שלכם, ולמזער את הסיכונים לחשיפה משפטית והפסדים כספיים.

 

מה עדיף: עורך דין מיסים בהרצליה או רואה חשבון?

הכרת ההבדל בין עורך דין לרואה חשבון, מנהל חשבונות או יועץ מס, היא חיונית להגנה על זכויותיכם המשפטיות בענייני מס. עורך דין מסים עם מומחיות וכישורים משפטיים מוכחים, יכול להפחית למען לקוחותיו את החשיפה לסיכונים משפטיים, פליליים ואזרחיים, ולהגן על הכסף שלכם, על ידי שמירה על סודיות המידע המשותף עמו. אולם לרואה חשבון, מנהל חשבונות ויועץ מס – אין יכולת להציע ללקוחותיהם את אותה רמה של הגנה משפטית.

זאת משום שבמדינת ישראל, חל חיסיון על מידע ומסמכים הנמסרים לעורכי דין בקשר להליכים מול רשות המיסים – זאת במסגרת יחסי עורך דין-לקוח. משמעות הדבר היא כי עורך דין לענייני מיסים בהרצליה ובכל מקום אחר בארץ, מחויב על פי חוק, לשמור על סודיות מולכם בתור לקוחותיו, ואינו יכול לחשוף את המידע שמסרתם לו לצד שלישי בלי לקבל את הסכמתכם לכך.

זאת בשונה ממה שקורה במסגרת הממשק שמתקיים בין רואי חשבון או יועצי מס ללקוחותיהם, שעליו לא חל אותו חיסיון בהתאם לחוק במדינת ישראל. הסודיות החלה על היחסים בין עורך דין ובין לקוחותיו מספקת גם בהקשרי מיסוי רמה גבוהה של הגנה על מידע סודי או רגיש, ועוזרת להבטיח כי הלקוח יוכל לסמוך על עורך דינו שיטפל עבורו בענייני המס באופן הדיסקרטי והמקצועי ביותר.

פריווילגיה זו מסייעת לטפח אמון ותקשורת בלתי אמצעית בין עורך הדין למיוצגיו, אשר יכולה להיות מועילה במיוחד לפתרון סוגיות מיסוי מורכבות.

אולם חרף האמור לעיל, יש מקום לסייג ולומר שאותו חיסיון שקיים ביחסי עורך דין לקוח, כפוף בכל זאת לחריגים מסוימים, כגון מקרים שבהם המידע חייב להיחשף על פי חוק, או מקרים שבהם עורך הדין נדרש לחשוף מידע אשר נמסר לו על ידי לקוח, כדי למנוע פגיעה בזולת. עם זאת, החריגים הללו מוגבלים ומתפרשים באופן צר בכדי להגן על זכויות הלקוח ביחסיו עם עורך דינו, עד כמה שניתן.

מה עדיף: עורך דין מיסים בהרצליה או רואה חשבון?

 

מה שכר הטרחה לעורך דין מיסים בהרצליה?

שכר הטרחה של עורך דין מיסים בהרצליה יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים, לרבות סוג השירות המשפטי שלו אתם זקוקים, מורכבות התיק, הניסיון של עורך הדין, המוניטין המקצועי שלו ומיקומו של משרד עורכי הדין.

לכן חשוב לברר מראש מהו שכר הטרחה שגובה כל משרד עורך דין מיסים בשרון שאליו אתם פונים, לבקש לקבל טיוטה של הסכם שכר הטרחה מראש ובה כל פרטי התשלום, ולוודא האם הצעת המחיר כוללת התייחסות לעלויות נלוות שעשויות להתווסף לעלות הטיפול בתיק, כפי שזו מופיעה במסמך.

 

עורך דין מיסים בהרצליה – סיכום

בכל הנוגע להתנהלות מול רשות המיסים, עדיף שלא להתפשר על ייצוג משפטי בינוני. עורך דין מיסים מומלץ בהרצליה, יכול להציע לכם שקט נפשי בהתנהלותכם מול מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי וכל גורם מיסויי אחר, כמו גם לחסוך עבורכם בהוצאות מיסוי ולמקסם את הרווחיות בעסקיכם ובהשקעותיכם. לכן חשוב לבצע תחקיר מקיף לפני שאתם בוחרים את עורך הדין שייצג אתכם.

לסיוע משפטי איכותי בנושאי מיסוי – פנו למשרד עו"ד מיסים משה קריסי: 077-805-1829.